Скільки ремонтують мости в Києві: рекордсмен Південний міст перекритий 5 місяців на рік

Аналітика про стан і ремонт ключових мостів у Києві

2017 і 2018 роки показали, що мости через Дніпро і інших ключові шляхопроводи в Києві знаходяться в незадовільному стані. Після надзвичайної події почався демонтаж Шулявського моста, масштабні ремонтні роботи проводились після потужної зливи на шляхопроводі по вул. Теліги. Тільки недавно комунальні підприємства столиці завершили ремонт моста на перетині бульв. Вацлава Гавела і пр. Комарова, як в результаті аварії отримав пошкодження міст над Броварським проспектом: вантажівка, що перевозила кран, пошкодила балку прогонової будови.

Найбільш помітними стали затяжні ремонтні роботи на мостах через Дніпро, по черзі частково або повністю перекривалися Південний та Північний мости, міст Патона, а потім й Міст Метро. У підсумку, корки і затори регулярно сковували всі чотири автомобільні магістралі, що з'єднують Правий і Лівий береги Києва.

Портал столичної нерухомості 100realty.ua проаналізував тривалість і напрямок ремонтних робіт на мостах в Києві. Грунтуючись на повідомленнях та інформації від КП «Київавтодор», можна зробити висновок, що рекордсменом за кількістю днів на ремонті виявився Південний міст. Ненабагато від нього відстає Міст Патона, який в минулому році привернув до себе увагу не тільки ремонтами, а й руйнуваннями облицювання однієї з опор.

Південний міст б'є рекорди по нескінченному ремонту

Ще в квітні 2018 року мер Києва Віталій Кличко, розповідаючи про ключові інфраструктурні проекти, заявив, що «ми почали капітальний ремонт деформаційних швів Естакадній частини Південного мостового переходу, а також на шляхопроводі в районі станції метро «Видубичі». Через рік «Київавтодор» оголосив, що ремонти на Південному мосту триватимуть – як мінімум, до 28 квітня 2019 року.

Стаття по темі: Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяють зробити в 2019 році

За цей рік постійні роботи на Південному мосту переривалися лише на час снігопадів і прибирання снігу. Як тільки наступала відлига і дозволяв температурний режим, комунальники знову частково перекривали з'їзди і заїзди на міст або ж частину смуг в напрямку обох берегів.

Ремонт Південного моста в Києві

Термін експлуатації: 28 років.

Загальна тривалість ремонтних робіт з квітня 2018 по квітень 2019 рр .: 166 днів.

Найбільша тривалість ремонтних робіт: 68 днів.

Основні причини ремонту Південного моста

  • ремонт естакадних з'їздів та заїздів;
  • капітальний ремонт деформаційних швів;
  • ремонт асфальтобетонного покриття.

Міст Патона – довгий ремонт через неможливість перекрити міст повністю

Роботи на мосту Патона за останній рік проводилися не набагато рідше, ніж на Південному мосту. Комунальники пояснюють тривалість ремонту тим, що немає можливості повністю перекритий міст - тоді рух з Лівого на Правий берег буде просто паралізований.

Стаття по темі: 5 найбільш «втомлених» мостів Києва

Через це, рух транспорту по мосту Патона обмежували пополосно. Відновлення покриття моста проводилося по гарантії.

Ремонт на Мосту Патона в Києві

Термін експлуатації: 65 років.

Загальна тривалість ремонтних робіт з квітня 2018 по квітень 2019 рр .: 131 день.

Найбільша тривалість ремонтних робіт: 69 днів.

Основні причини ремонту Моста Патона

  • Ремонт монолітної залізобетонної плити прогонової споруди;
  • Відновлення захисного покриття з використанням емульсійно-мінеральних сумішей.

Північний міст (колишній Московський) – системний ремонт на вихідні

Часті ремонти і на мосту, який є найкоротшим для жителів Троєщини, що добираються на Правий берег і в центр столиці.

Ремонт Північного моста в Києві

Термін експлуатації: 42 роки.

Загальна тривалість ремонтних робіт з квітня 2018 по квітень 2019 рр.: 64 дні.

Найбільша тривалість ремонтних робіт: 38 днів.

Основні причини ремонту Північного моста

  • ремонт асфальтобетонного покриття;
  • ремонт перил.

Міст Метро – ремонт розтягнеться на 2 роки

Ремонт на Мосту Метро в Києві

Термін експлуатації: 53 роки.

Запланована тривалість ремонтних робіт: 2 роки.

Основні причини ремонту Моста Метро (з квітня 2018 по квітень 2019 рр.)

  • ремонт першого прольоту (нова монолітна плита, гідроізоляція, новий асфальт;
  • відновлення пішохідного та бар'єрного огородження;
  • нові опори для освітлення.

У 2019 заплановані роботи під шляхопроводом на 2 і 3 прольотах. Плановий термін ремонту Моста метро 2 роки.

Источник