Рейтинг мостів столиці України, які несуть потенційну небезпеку для людей і авто
Трагедія в італійській Генуї, де обвалився проліт естакади, змусила в черговий раз замислитися про стан мостів в Києві. Італійський міст рухнув 14 серпня разом з автомобілями на будинки та залізницю, в результаті чого загинули близько 40 осіб.
Правоохоронні органи Італії вже називають однією з можливих причин катастрофи недоліки при обслуговуванні моста, а також людську помилку при проектуванні.
За останні роки київські мости надали безліч приводів сумніватися в своїй надійності, однак, на щастя, до трагічних ситуацій справа не дійшла. Мерія Києва вже заявила про готовність вкласти мільярди гривень у відновлення інфраструктури, побудованої в 1950-1970 роки.
ТОП-5 найбільш небезпечних мостів Києва
Шулявський шляхопровід
Стан: частково зруйноване дорожне полотно, опори моста потребують підсилення і ремонту.
Термін реконструкції: не менше 1 року, початок заплановано на серпень 2018 року. Перед стартом будівельних робіт проведено демонтаж торгових точок, влада Києва оприлюднили тимчасову схему руху транспорту на час перекриття моста на Шулявці.
Витрати: близько 1 мільярда гривень.
Стаття по темі: Топ-5 інфраструктурних довгобудів Києва: чи є у них майбутнє?
Шляхопровід вулицею Теліги над вул. Кирилівська
Стан: стався зсув землі під час потужної зливи 25 липня 2018 року. Надзвичайна ситуація виявила недоліки реконструкції моста над Кирилівською, яка була проведена раніше.
На цьому мосту вже відбувалася масштабна аварія в 2011 році: тоді в величезну яму провалилася фура, паралізувавши рух.
Термін реконструкції: до кінця 2018 р.
Витрати: проектна вартість (до обвалу грунту) – 210 мільйонів гривень
Мост на перетині бульв. Гавела та пр. Комарова
Стан: обсипалася штукатурка, оголена арматурна сітку, дорожнє покриття неодноразово піддавалося ремонту. Під мостом взимку 2018 року стався обвал будівельних лісів через автомобільну аварію.
Стаття по темі: Головні інфраструктурні проекти Києва у 2018 році: що планують, і які шанси бути реалізованими?
У планах розбір конструкцій мостового полотна, ремонт опор, підпірних стін, сходів моста. Планується облаштування трамвайної колії і платформи під мостом.
Термін реконструкції: до кінця 2018 року. На початок серпня йшла активна фаза ремонту, включаючи укладання нового асфальту на під'їздах та з'їздах з мосту.
Витрати: близько 100 мільйонів гривень.
Мост Патона
Стан: обвалення облицювання руслової опори.
З урахуванням великого транспортного навантаження на міст Київська міська держадміністрація та Національна академія наук прийняли рішення провести обстеження моста Патона за допомогою спеціальної апаратури. Надалі буде прийнято рішення про капремонт або реконструкції.
Термін і витрати на реконструкцію невідомі.
Мост Метро
Стан: офіційно визначено як обмежено працездатний. Вже кілька років, як мостом Метро заборонено рух великовантажного транспорту. У 2016 році проведено обстеження конструкцій моста, яке показало необхідність капітального ремонту. За термінами експлуатації моста, статус аварійного він може отримати до 2022 року.
Термін капремонту: 2019-2021 р.р.
Вартість: буде визначена в результаті експертизи.
Стаття по темі: Що буде з аварійними будинками в Києві?
Раніше стало відомо, що на Подільському мосту через Дніпро в Києві тривають роботи з монтажу великих технологічних конструкцій. Очікується, що в серпні буде прийнято остаточне судове рішення щодо долі останнього будинку на Русанівських садах, що залишився на шляху будівництва Подільського моста.
- 2902 перегляди