Магазини будуть продавати товари з минулих колекцій.
Фото: facebook.com
Сьогодні в Україні все частіше з'являються запити на відкриття магазинів стічних форматів (можливо тимчасових) з метою реалізації надлишкових товарних запасів минулих колекцій і отримання необхідних оборотних коштів для закупівлі нових колекцій.
Про це повідомив Ігор Заболоцький, провідний експерт Colliers International (Україна).
На його думку, дивлячись на активний розвиток онлайн формату в період карантину, офлайн магазини залишаться затребувані і в майбутньому. Ряд ритейл операторів вже поділилися інформацією про зростання товарообігу в перші дні роботи після скасування карантину, в тому числі і в результаті відкладеного попиту, що тільки підтверджує перспективу продовження розвитку офлайн формату.
Також імовірно, вакантність в найближчі місяці не зміниться. До кінця 2020 року – початку 2021 рр. можливе зростання індикатора, пов'язаний з оптимізацією бізнесів і закриттям ритейлерами нерентабельних локацій. Існує ймовірність зниження орендних ставок в середньому на 20%-30%, в залежності від рівня зниження товарообігу.
Стаття по темі: Що відбувається з рітейлом і які перспективи після закінчення карантину
Раніше повідомлялося, що станом на початок травня, близько 55% опитаних ритейлерів зазначили, що закрили всі свої локації. В форматі «точки видачі» лишилось працювати близько 13% респондентів.
- 427 переглядів