Ринок змінюється.
Експерти Colliers International провели опитування серед ритейлерів, в якому протягом 28 квітня – 1 травня 2020 року взяли участь 73 ритейлери, що працють в Україні.
Станом на початок травня, близько 55% опитаних ритейлерів зазначили, що закрили всі свої локації. В форматі «точки видачі» лишилось працювати близько 13% респондентів.
Без обмежень працювали лише ритейлери, що працюють в сегментах, на які обмеження не поширювались, зокрема: продуктові супермаркети, магазини товарів щоденного споживання і гігієни, аптеки, зоомагазини.
38% респондентів зазначили, що розвивають онлайн-канали збуту. До карантину лише 15% ритейлерів працювали омніканально, тобто як офлайн, так і онлайн. 18% опитаних респондентів зазначили, що працювали омніканально ще до початку кризи, тому після закриття своїх локацій, продовжують працювати з онлайн-напрямком.
23% ритейлерів відповіли, що почали працювати онлайн або на доставку вже після введення карантину. Серед них, найбільш активно почали впроваджувати онлайн-канали збуту компанії, які працюють в сегментах: дитячі товари, fashion, ресторани та продуктові супермаркети. Майже 50% опитаних ритейлерів, що працюють в сегменті дитячі товари запустили онлайн-напрям роботи протягом останніх двох місяців.
Близько 60% опитаних ритейлерів відзначають, що онлайн-напрям покриває не більше 20% операційних витрат компанії.
Понад 70% ритейлерів відзначили зростання онлайн продаж протягом останніх двох місяців. Близько 40% ритейлерів зазначили, що зростання онлайн-продаж протягом карантину було до 20%.
Стаття по темі: Що відбувається з рітейлом і які перспективи після закінчення карантину
Раніше повідомлялося, що територію ринку по вулиці Електротехнічній на Троєщині розчистили та облаштують там зелену зону. В цій локації постійно порушувалися правила дорожнього руху, торгували у невстановлених місцях з вантажних автомашин на проїзній частині вулиці, після чого залишалися купи сміття.
- 501 перегляд