Будуватимуть китайські компанії.
Першу чергу транспортного обходу – Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва (ВКАД) – планує будувати китайська компанія poli Changda Engineering Co. Ltd, з якою «Укравтодор» в останній день жовтня підписав меморандум про співробітництво в рамках реалізації першої черги будівництва дороги.
Роботи можуть розпочатися на ділянці між трасами Київ – Одеса (М-05) та Київ – Чоп (М-06).
Про це поінформував міністр транспортної інфраструктури України Владислав Криклій.
Також у столиці було прийнято рішення про обмеження в’їзду фур у години пік.
Мер столиці Віталій Кличко наголосив, що столиця потребує негайного розв’язання транспортної проблеми, і це можливо лише спільними зусиллями держави та міста. Основними причинами заторів на Великій окружній дорозі в столиці є те, що міст через Дніпро, розташований поза межами Києва, знаходиться в аварійному стані. Тому транзитний транспорт прямує до столиці аби переправитися через річку.
Віталій Кличко також акцентував, що 70 відсотків транзитного транспорту переправляється через Південний міст у столиці, який перевантажений, і на ньому постійно проводяться ремонтні роботи. Інші мости є внутрішніми міськими і також знаходяться в напіваварійному стані.
Аби розвантажити Київ від транзитних фур у часи пік, у Міністерстві інфраструктури України вирішили облаштувати автодороги держаного значення М-05 та М-06 та Н-01 (Київ – Знам’янка) додатковими інформаційними знаками із схемами можливого об’їзду Києва у разі введення обмежень руху вантажного транспорту.
Читайте також: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
Раніше повідомлялося, що зміна №2 у ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів» унормувала можливість проектувати автоматизовані автостоянки для легкових автомобілів в містах України. Зміна офіційно вступає в дію з 1 липня 2019 року.
- 1308 переглядів