Реєстрація /

Українське законодавство не дозволяє реалізовувати концесійні проекти

Транспортна інфраструктура України – одна з найгірших у світі.

Єдиний шанс щось серйозно змінити в українській інфраструктурі – це залучати приватних інвесторів до реалізації великих інфраструктурних проектів. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів радник міністра інфраструктури України Юрій Гусєв.

Однак зробити це непросто, зокрема і через недосконале законодавство. «За 23 роки ми прийняли 5 законів, які регулюють концесію державно-приватного партнерства, але при цьому ми не реалізували жодного такого проекту. Тож ми маємо законодавство, яке регулює те, чого нема, а нема його тому власне, що таке законодавство. Адже один рамковий закон про концесію і чотири галузеві в багатьох моментах суперечать одні одним», – зазначив Юрій Гусєв.

Також він зазначив, що транспортна інфраструктура України зараз, цілком ймовірно, одна з найгірших у світі.

«За тією статистикою, яку я бачив, то станом на 2013 рік Україна за якістю транспортної інфраструктури посідала 132 місце серед 147 країн. Після цього у нас минуло 2 роки війни, тож думаю, зараз, цілком,можливо, у нас ситуація найгірша. Так мені здається, оскільки я теж їжджу цими дорогами і бачу в якому вони стані», – додав радник міністра.

Раніше повідомлялося, що приватні інвестори готові вкладати кошти в інфраструктурні проекти тих країн, де бачать стабільний розвиток впродовж щонайменше 20 років.