Приклад будівництва автобанів в Угорщині – тому підтвердження.

Концесійні дороги, буває, себе фінансового не виправдовують. Фото: vkurse.ua
Інвестиційний проект будівництва концесійної дороги – це проект терміном щонайменше 20-30 років. Тому інвестор, який думає вкладати в це гроші, має бути впевненим у стабільності в державі впродовж всього цього терміну. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян.
«Держава також має дуже зважено підходити до співпраці з інвесторами при будівництві доріг на умовах концесії. Адже вже є приклад Угорщини, де за рахунок французьких інвесторів збудували чудові автобани, але проект себе не окуповує, оскільки вантажопотік по цих дорогах не досягає потрібних показників. І тому уряд Угорщини фактично був змушений викуповувати ці дороги і таким чином, отримав не полегшення, а додаткове навантаження на державний бюджет», - зазначив чиновник.
Та попри можливі ризики, урядовці вважають будівництво концесійних доріг перспективним для України.
- 479 переглядів