Впродовж двох років зовнішня реклама у Києві стане менш нав'язливою

Через певний час Правила знову мінятимуть.

Прийняті нещодавно Правила розміщення зовнішньої реклами у Києві – це результат діалогу і компромісу між місцевою владою, бізнесом і громадськістю. Про це порталу 100realty.ua розповів Олександр Смирнов, керівник КП «Київреклама».

«Ці Правила ми виписували впродовж двох років, в квітні за них проголосували депутати Київради і в травні вони почали діяти. Їх поява – це хороший приклад діалогу влади, бізнесу та громадськості, коли після тривалих суперечок, іноді досить гарячих, ми все ж вийшли на цей документ. Він з одного боку враховує інтереси міста і містян, а з іншого – не утискає той бізнес, який готовий працювати в рамках закону і який поважає зовнішній вигляд міста, безпеку і комфорт мешканців. Ми очікуємо, що впродовж двох років картинка з зовнішньою рекламою у місті суттєво зміниться. Після чого ми, мабуть, все одно захочемо якось підкоригувати і той вигляд міста, який отримаємо, адже ніщо не є ідеальним, зокрема і прийняті Правила», – зазначив чиновник.

Раніше повідомлялося, що тепер власники площин часто самостійно демонтовують конструкції, які не відповідають прийнятим Правилам.

Джерело