Реєстрація /

В успішних торгових центрах Києва майже немає вільних приміщень

Нові ТРЦ не пустують.

У столичних торгово-розважальних центрах майже немає порожніх приміщень.

Про це повідомили аналітики компанії JLL.

Незважаючи на появу нового об'єкта на ринку, частка вільних площ у 2-му кварталі продовжила зменшуватися, знизившись на 0,3 п.п., до 4,2%. Введений на початку квітня ТЦ «Смарт Плаза Політех» вже до кінця кварталу заповнився на 95%, тому його вплив на середній рівень вакантності несуттєвий. За прогнозом аналітиків компанії JLL, в 2-му півріччі вакантність буде знижуватися далі і досягне 3,5% до кінця 2018 року.

Зниження вакантності підтримується високою активністю рітейлерів.

Стаття по темі: 2017 рік для торгової нерухомості: затишшя перед бурею?

Так, у 2-му кварталі на київському ринку з'явилося чотири нових міжнародних бренди: турецький бренд одягу Koton відкрив перші магазини в ТРЦ Lavina Mall і ТРЦ Sky Mall, товари для будинку іспанської Zara Home і бутик шведської марки дитячого одягу Livly – в ТРЦ «Гулівер», турецька бренд одягу DeFacto – в ТЦ« Globus 1». Крім цього, ряд операторів, присутніх на ринку, розширювали свою мережу.

Динаміка введення ТРЦ у Києві

Новые ТРЦ Киева

Джерело