Реєстрація /

У столиці змінили правила реклами та її демонтажу

На кожному носії буде інформація про власника.

Депутати Київради внесли зміни до Правил благоустрою міста Києва. Вдосконалено порядок розміщення оголошень та зовнішньої реклами в столиці. Відтепер рекламний засіб має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються такими, власники яких невідомі.

Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачами, або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.

«Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня», – зазначив депутат Київради Андрій  Андрєєв.

Стаття по темі: Попит на «гнучкі офіси»: коворкінги перетворилися на золоту жилу

Разом з тим, рішення чітко врегульовує алгоритм демонтажу та переміщення рекламних засобів. Також прописані основні застереження до самовільно встановлених рекламоносіїв та конструкцій без відповідного маркування.


 

Джерело