У Києві за півроку не побудували жодного складу

Були затримки з введенням в експлуатацію.

Затримка зі здачею існуючих об'єктів в експлуатацію на стадії девелопменту привела до відсутності нової пропозиції в 1 півріччі 2020 року. Оскільки орендні ставки дуже чутливі до коливань обмінного курсу, девелопери стають більш обережними за часів підвищеної невизначеності. Стабільна орендна ставка, виражена в доларах США, є запорукою для забезпечення необхідної норми прибутковості при будівництві складських приміщень, особливо з урахуванням того факту, що на ринку немає фінансування на будівництво.

Про це повідомили в компанії CBRE Ukraine.

Найбільш значна частина площ (52 тис. кв.м. Amtel ll) очікується між трасами М-05 і М-06 в районі Боярки. З огляду на, що вакантність складських внутрішньоміських приміщень в Києві практично нульова, а також у напрямку Чернігова (M-01) і Житомира (M-06), що вказує на високий попит на складські приміщення саме в районах цих магістралей. У той же час інтерес до внутріміським складах зростає на тлі зростаючої конкуренції в секторі e-commerce. Але тільки близько 23 000 кв.м запланованої нової пропозиції очікується в межах міста, що призводить до потенційного відкладеному попиту на внутрішньоміські склади. Очікується, у цілому в 2П 2020-2021 рр. конкурентоспроможну пропозицію складе майже 100 тис. кв.м.

Варто відзначити, що користуються найбільшим попитом на нові площі викликаний з боку продуктових ритейлерів і компаній e-commerce.

Стаття по темі: Коронавірус і ринок нерухомості Києва: що відбувається і що буде далі

Раніше повідомлялося, що у короткостроковій перспективі найбільше відчують наслідки пандемії індустрії туризму, роздрібної торгівлі та розваг.

Джерело