Комунікацію з органами контролю пришвидшили.
Тисячі зверталися до інспекції. Фото: 112.ua
З початку року відділами держархбудконтролю опрацьовано 17 тис. 500 звернень від громадян та бізнесу.
Про це заявив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.
«Це громадська приймальня, «гаряча» телефонна лінія, електронні сервіси, у тому числі сервіс «Написати Голові ДАБІ». Вони дають можливість виявляти та системно реагувати на наявні проблеми у системі та приймати необхідні рішення. Для людей же, що роками «ходили по колу» та не могли вирішити свою проблему – це зручний та дієвий спосіб її вирішити», – прокоментував Олексій Кудрявцев.
Стаття по темі: Завдяки новій системі ріелтори зможуть продавати нерухомість від забудовників
За перше півріччя у інспекцію поступило 14 тис. звернень від юридичних осіб, 3 тис. 500 від громадян, зокрема письмових, електронних, на «гарячу лінію».
- 140 переглядів