Реєстрація /

Що робити, якщо відключили світло за борги: покрокова інструкція

Борги потрібно погасити.

Прострочення оплати за спожиту електроенергію навіть на один місяць може бути підставою для направлення попередження клієнту і припинення електропостачання, якщо борг не буде погашений.

Якщо відключення відбулося за борги з постачання електроенергії, спожитої після 1 січня 2019 року, клієнтам YASNO у Києві необхідно:

  1. Сплатити в повному обсязі суму заборгованості на рахунок YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»).

Це можна зробити одним зі зручних способів: 

•    через Особистий кабінет на сайті YASNO;

•    у Viber-боті YASNO-online;

•    за допомогою мобільного додатку;

•    через інтернет-банкінг чи платіжні системи;

•    у будь-якому відділенні банку чи Укрпошти.  

  1. Звернутися до електропостачальника YASNO та отримати рахунок на оплату послуги повторного підключення (включає вартість відключення за борги та відновлення електропостачання і сплачується за іншими реквізитами), завітавши до одного з енергоофісів у столиці.

Вартість послуг з відключення/підключення розраховує оператор системи розподілу (ОСР) окремо для кожного клієнта. Сума залежить від способу приєднання до електромереж та місцезнаходження електроустановки клієнта.

  1. Надати в енергоофіс постачальника YASNO заяву про відновлення електропостачання та копії документів про оплату боргу, а також послуг з підключення. Лише після цього постачальник має право направити до ОСР заявку на відновлення електропостачання клієнта.

Стаття по темі: Якими будуть податки при купівлі-продажу квартир в новобудовах – коментарі автора закону

Раніше повідомлялося, що тарифи на опалення виростуть вже взимку на 40%.

Джерело