Реєстрація /

Класифікація вулиць в Україні тепер буде за функціональним призначенням, як у Європі

Змінюють норми.

Для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних та сприятливих умов для пішоходів в Україні буде запроваджена класифікація вулиць за функціональним призначенням, тобто, в залежності від того, на кого вони розраховані: на пішоходів, велосипедистів, громадський транспорт, автомобілі або суміжний рух. 
 
«Зараз великі українські міста буквально поглинені транспортними проблемами – постійні затори, нестача паркомісць, загазованість і збої у роботі громадського транспорту. Це треба змінювати. І впровадження даної класифікації, у тому числі, може частково вирішити ці питання шляхом правильної організації руху в містах», –  написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
 
Він пояснив, що сьогодні за таким принципом організовані вулиці у багатьох містах Європи. Саме тому вони є комфортними та зручними для проживання і пересування людей. 
Відтак, у новому проекті змін у ДБН вже запропоновано ввести такі категорії вулиць (доріг):
 
1 пішохідна доріжка – з рухом виключно пішоходів та можливий суміжний рух велосипедистів. 
 
2 велосипедна доріжка – з рухом лише велосипедистів. Також допускається епізодичний рух пішоходів за відсутності тротуару або пішохідної доріжки. 
 
3 магістральна вулиця загальноміського значення – регульований рух з широкими тротуарами, регульованими наземними пішохідними переходами, обов’язковими велодоріжками/велосмугами. На цих вулицях наявний рух громадського транспорту та допускаються стоянки поза межами основної проїзної частини або в спеціально відведених для цього місцях. 

Цей список наразі доопрацьовується, крім цього, відповідно до категорій вулиць за функціональним призначенням будуть встановлюватися вимоги та рекомендації до ширини кожної з цих функціональних зон.

Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяють зробити в 2019 році

Раніше повідомлялося, що столична влада розпочала прийняття у користування низки державних дорожніх об’єктів, зокрема, частини Окружної дороги. Це перший крок до повноцінної передачі, зокрема, ділянки Окружної дороги, яка наразі перебуває у власності області. 

Джерело