Реєстрація /

Киянам повідомили, за якими телефонами можна вирішити питання вивозу сміття 

Сервіси працюють дистанційно.

Через посиленням карантинних заходів у Києві з 22 березня працівників КП «Київкомунсервіс» перевели на дистанційний режим роботи та ввели обмеження прийому громадян. Натомість питання можна вирішити через сайт «Київкомунсервіс» чи за номерами телефонів.

Більшість питань можна вирішити дистанційно, не відвідуючи КП «Київкомунсервіс», – через сайт (онлайн-чат на сайті), подавши звернення, та за номерами телефонів:

•    067-595-98-76 — Відділ абонентського обслуговування послуги по поводженню з відходами (для фізичних осіб);
•    067-372-31-71, 067-595-82-52 — Відділ поводження з відходами;
•    067-372-31-81, 067-372-31-20 — Відділ роботи з суб’єктами господарювання та комерційних послуг;
•    067-464-60-73 — Абонентський відділ (для юридичних та (фізичних) осіб підприємців);
•    067-595-98-56 — Відділ екологічної політики зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
•    044-338-38-86, 067-550-55-29 — Відділ спецмашин та обладнання по роботі з відходами.

Також звернення можна подавати на Facebook-сторінку підприємства.

Оплачувати комунальну послугу в онлайн-режимі можна через сайт, за допомогою особистих кабінетів на сайтах муніципальних підприємств (Центр комунального сервісу, Головний інформаційно-обчислювальний центр), банківських установ та низки платіжних сервісів.

КП «Київкомунсервіс» надає послуги щодо своєчасного та повного вивезення побутових відходів від місць їх утворення до визначених місць утилізації, а саме вивезення твердих побутових відходів, вивезення негабаритних відходів та послуги екскаватора фронтального навантаження.

Стаття по темі: Ціни на нерухомість в Україні після карантину: що змінилося і чи варто купувати зараз

Раніше повідомлялося, що із пунктів збору використаних масок та рукавичок вивезли та утилізували 600 контейнерів з відходами.

Джерело