Реєстрація /

Для реєстрації нерухомості необхідний принаймні мінімальний пакет документів

Інакше гарантувати право власності людині, яка купує нерухомість, держава не зможе.

Реєстрація прав власності на нерухоме майно має відбуватися на основі мінімального пакету документів, але цей пакет має бути. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Анатолій Лещенко, директор департаменту держреєстрації прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України.

«Дехто пропонує відмовитися від необхідності наявності при реєстрації документів на земельну ділянку, прийняття в експлуатацію, присвоєння адреси тощо. Можливо, і можна від них відмовитися, але чи буде тоді належним чином держава визнавати і захищати права власника не тільки того, який є на сьогоднішній день, а й того, що купує цю нерухомість? Безпосередньо при реєстрації ми щоразу переконуємося, що ці документи потрібні, адже є межа, за якою вже не можна відмовитися від певних документів. І я більш ніж впевнений, що практикуючі юристи, які надають консультації особам, що купують нерухомість рекомендують звертати увагу на ті об’єкти, які мають належний пакет документів, мають належну реєстрацію», – зазначив чиновник.

Раніше повідомлялося, що створити вичерпний перелік документів, необхідних для реєстрації нерухомості, неможливо.