Ще перед початком реалізації проекту потрібно правильно оцінити бажання споживачів.
Концепція ТРЦ має враховувати потреби покупців. Фото: pinterest.com
У бізнесі торгових центрів ключовими є три складові і щоб ТРЦ був успішним, потрібно знайти між ними правильний баланс. Про це порталу 100realty.ua розповіла Жанна Ржанова, директор зі зв’язків з клієнтами компанії UTG.
«Є девелопер, який хоче побудувати об’єкт, витративши на це якомога менше коштів і здавати площі за якомога вищими орендними ставками. Є орендар, який хоче орендувати приміщення якомога дешевше, але щоб воно було якомога кращим і ставити ціни у своєму магазині, по можливості, вищі. І є покупець, який хоче приходити у класне приміщення, але при цьому купувати там по низькій ціні. Знайти тонкий баланс між цими трьома складовими достатньо важко,але саме це і є запорукою успіху ТРЦ. Тому важливо з самого початку знайти правильну концепцію для ТРЦ, втілити її, закласти правильні ідеї, зрозумівши, що потрібно споживачеві саме в цьому місці. І завдяки правильно закладеним ідеям, правильно оціненим потребам споживачів і балансу між трьома головними «учасниками процесу» можна створити успішний ТРЦ», – зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що в нинішніх умовах ТРЦ, які розташовані за межею великих міст, мають дуже постаратися, щоб залучити відвідувачів.
- 214 переглядів