Люди стали більше цінувати свій час.

У ТРЦ поза містами – проблеми з відвідуваністю. Фото: readingeagle.com
Торгові центри, які розташовані за межами великих міст чекають дуже непрості часи, і їм не позаздриш. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Михайло Меркулов, генеральний директор компанії Arricano Real Estate.
«Залучити якісний трафік в об’єкт розташований, наприклад, за 10 км від міста стає все важче і важче. Це пояснюється тим, що у платоспроможних споживачів, у так званого споживчого ядра, час стає дорожчим за гроші. Тому таким ТЦ потрібно запропонувати якусь дуже-дуже важливу «плюшку» покупцям, щоб ті потратили на це час і гроші», – зазначив експерт.
Раніше повідомлялося, що торгові центри втратили «ексклюзивність» як дистрибуційні канали.
- 288 переглядів