Реєстрація /

Українці стали витрачати більше грошей в торгівельних центрах

Товарообіг збільшився.

У 2018 році обсяг товарообігу в Україні продемонстрував зростання на 5,6% г/г, з найвищими показниками зростання в Івано-Франківській (+11,9% г/г), Київській (+10,4% г/г) і Житомирській (+10% г/г) областях, виключаючи тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей.

Про це повідомили в компанії CBRE Ukraine.

У той же час, було зафіксовано зростання реального наявного доходу на +10% г/г, що стало позитивним поштовхом до регіональних споживчих витрат.

Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві

У fashion сегменті, міжнародні ритейлери такі як LC Waikiki, LPP, Miniso і USUPSO були найбільш активними щодо розширення на регіональних ринках. Традиційно, сектор продовольчого рітейлу займав значну частку регіонального роздрібного ринку.

Забезпеченість якісними торговими приміщеннями на 1000 жителів у містах залишилася практично незмінною: 155 кв. м в Харкові, 200 кв. м в Дніпрі, 203 кв. м у Львові і 243 кв. м в Одесі.

Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.

Джерело