Є попит.
Фото: UBR.ua
В 2019 році будуть зберігатися перспективи зростаючого орендного попиту поряд зі стратегіями розширення своєї присутності з боку як міжнародних, так і вітчизняних рітейлерів.
Про це повідомили аналітики компанії CBRE Ukraine.
«Зміцнення рівня внутрішнього споживання, перш за все в Києві, буде залишатися двигуном для виходу на ринок нових міжнародних брендів. Очікується, що в 2019 році кілька нових брендів відкриють свої перші магазини в Києві, де серед найбільш значущих Claudie Pierlot (французький бренд преміум класу) і Steve Madden (американський бренд спеціалізованого одягу)», – кажуть експерти.
Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві
Раніше заявлений до виходу бренд IKEA (шведський бренд товарів для дому та DIY) в 2019 році, ймовірно, вийде на ринок пізніше у зв'язку з високою ймовірністю затримки введення в експлуатацію ТРЦ Ocean Mall, де рітейлер планував відкрити свій перший магазин.
Раніше повідомлялося, що попит з боку рітейлерів, низька частка вакантних площ і зростання ставки оренди привели до пожвавлення девелоперської активності.
- 469 переглядів