Рітейлерам цікавий ринок столиці.

Фото: facebook.com
За перші три квартали на ринок торгівельної нерухомості Києва вийшли 12 рітейлерів. Динаміка виходу рітейлерів в поточному році дещо поступається показникам попередніх двох років, коли за перші три квартали з'являлося по 16 нових брендів.
«Хоча ми і бачимо зниження кількості нових гравців, багато зі знакових дебютантів, включаючи вже відкрили перші магазини H&M, Zara Home, DeFacto, Koton, а також прийдешні IKEA і Decathlon, виходять на ринок безпосередньо, а не через партнера. Інвестиції цих глобальних компаній говорять про їх впевненість в українському ринку і є важливими сигналами для інших рітейлерів про сталий розвиток локального ринку рітейлу», – зазначає Катерина Весна, керівник відділу торгівельних площ компанії JLL (Україна).
Стаття по темі: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
У найближчі кілька років можна очікувати вихід таких брендів одягу, взуття та аксесуарів, як Steve Madden, The Kooples, Ralph Lauren, Trussardi, Coin, Karl Lagerfeld, а також гастрономічною мережі фуд-холів Eataly.
- 333 перегляди