«Євробачення» позитивно вплинуло як на заповнюваність, так і на прибутковість готелів.
Готелі Києва демонструють непогані результати. Фото: forbes.ua
У першому півріччі 2017 р. середня завантаженість київських готелів виросла до 45,8%, що є найвищим показником з 2013 року. Про це повідомили аналітики компанії JLL.
Середній тариф в 1-му півріччі трохи виріс у гривнях (на 2,4%, до майже 4 тис. грн.) і знизився у валюті (на 2,6%, до 147 дол.), тоді як прибутковість на номер збільшилася і в гривнях (на 26,2%, до 2 тис. 700 грн.), і у валюті (на 20%, до 67 дол.). Це найвища прибутковість у розрахунку на номер в київських готелях за 1-е півріччя з 2013 року, коли вона була рівною 103 доларам.
«Українська столиця продовжує тішити поступовим відновленням показників на ринку якісних готелів. У травні 2017 року – місяці, коли Київ приймав європейський пісенний конкурс «Євробачення», заповнюваність якісних готелів склала близько 55% проти 41% в аналогічному місяці 2016 року. У червні показник були трохи скромнішими, але все одно перевищив минулорічний: 46% проти 37% готельних номерів відповідно, були зайняті», – зазначила Тетяна Веллер, керівник департаменту готельного бізнесу компанії JLL.
Нагадаємо, що відновлення позицій готельного ринку Києва експерти відзначали і на початку року.
- 215 переглядів