Реєстрація /

Киянам потрібно передавати показники лічильників щомісяця, навіть якщо вдома стоїть бойлер

Нагадали способи передачі показників.

Для отримання коректних нарахувань за послуги централізованого опалення, гарячої та холодної води, обов’язково потрібно передавати показники лічильників щомісяця. Про це нагадали у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Передати показання квартирних лічильників можна з 5-го числа до останнього дня місяця включно:

•    через особистий кабінет на сайті ЦКС;
•    за телефоном call-центру ЦКС: 247-40-40 (у будні дні з 8:00 до 20:00);
•    у мобільному додатку,  завантажити який можна у App store та Google Play;
•    за стаціонарними номерами – для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим: 591-16-26, 591-21-12, 591-21-25, 591-21-28, 591-16-41, 591-21-15, 591-16-21, 591-16-24, 591-16-29, 591-56-02 (передати показання за цими телефонами можна за графіком: пн-чт – із 9:00 до 18:00, пт – із 9:00 до 16:30);
•    за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань з мобільного: 0 800 404 407. Лінія працює у будні дні з 9:00 до 18:00;
•    через скриньки для передачі показань, які розміщено при вході у сервісні центри.

Також у ЦКС нагадали: якщо у квартирі встановлено бойлер, для отримання коректних нарахувань, також потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо показання незмінні.

Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому

Раніше повідомлялося, що до кінця 2020 року фахівці ДТЕК Київські електромережі безкоштовно замінять електролічильники більше 28 тисячам клієнтів. Замість старих приладів обліку їм встановлять нові та сучасні, які допомагають заощаджувати. Енергетики закликали киян допускати співробітників енергокомпанії у власні помешкання для виконання монтажних робіт та розповідають, як упевнитись, що до них в оселю завітав саме співробітник ДТЕК.

Джерело