«Центр комунального сервісу» опублікував роз'яснення.

У киян багато питань щодо розрахунків за воду. Фото: dt.ua
У комунальному концерні «Центр комунального сервісу» раз’яснили, як здійснити перерахунок за гаряче водопостачання. За даними КК, майже половина питань, з якими споживачі звертаються до них відносяться до гарячого водопостачання.
З 1 травня 2018 року виконавцем послуг з постачання централізованого опалення і гарячого водопостачання є КП «Київтеплоенерго». Обслуговування мешканців з питань гарячого водопостачання та опалення відбувається в 10 районних сервісних центрах «Центру комунального сервісу» за принципом «єдиного вікна», незалежно від місця реєстрації споживача.
Стаття по темі: Нові комунальні тарифи: скільки доведеться платити?
Найчастіше питання по перерахунках за гаряче водопостачання виникають через:
- тимчасову відсутність мешканців (при відсутності приладів обліку);
- надані, надані не в повному обсязі або неналежної якості послуги;
- зняття нарахувань при відключенні споживача від надання послуг;
- несвоєчасну передачу показань лічильників.
Стаття по темі: Як заощадити на комунальних платежах: прості методи
Як повідомляється, для вирішення питань про проведення перерахунків, споживачам досить звернутися в районний сервісний центр ЦКС і мати при собі:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт установки приладів обліку, паспорта на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показань з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання при відсутності квартирного засобу обліку і т.п.);
2. останній оплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що засвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Аналітика по темі: Огляд ринку новобудов Києва: червень 2018 р.
Також повідомляється, що заяву про перерахунок можна надіслати поштою, приклавши всі необхідні додатки, за адресою: вул. Кирпоноса 10/8, інд. 03190
- 731 перегляд