Реєстрація /

Голова «Київського метрополітену» розповів про долю метро на Троєщину

Також прокоментував, що будуть робити з невідкритої станцією «Львівська брама»

Столична влада і комунальне підприємство «Київський метрополітен» готують документи для початку співпраці з Китаєм, який, як очікується, профінансує будівництво Подільсько-Вигурівської лінії – метро на Троєщину.

Начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський заявив, що один з етапів – це отримання держгарантій на китайський кредит.

«Що стосується проекту метро на Троєщину – зараз ми активно налагоджуємо співпрацю з китайською стороною і готуємо інвестиційний проект. Наступний етап – отримання державних гарантій під залучення кредитів», – заявив Брагінський в інтерв'ю «Економічній правді».

За його словами, готується розірвання договору на добудову станції метро «Львівська брама» - інвестор не виконав своїх зобов'язань: «З «Львівської брамою» історія тягнеться з двохтисячних років. Було проведено інвестиційний конкурс. Переможець повинен був виконати близько 40% робіт з будівництва станції, а місто – профінансувати інші 60%. Інвестор знову ж таки не виконав свої зобов'язання. Справа в тому, що договір діє до цього дня. Місто розглядає варіант його розірвання», – повідомив Брагінський.

Стаття по темі: 5 найбільш «втомлених» мостів Києва

Нагадаємо, що раніше «Київський метрополітен» припинив тендер на будівництво метро на Виноградар (Сирецько-Печерська лінія) через скарги одного з учасників аукціону в Антимонопольний комітет. Пізніше було оголошено, що буде оголошено повторний тендер.

Джерело