Реєстрація /

Аналітики повідомили про нові реалії офісного ринку

Коворкінг поміняють підхід до роботи.

Зараз спостерігається збільшення частки орендарів гнучких офісів в особі великих компаній. Дана тенденція почала набувати популярності ще до карантину і є альтернативою для середніх і великих компаній для мінімізації бізнес ризиків. Компанія-резидент має можливість орендувати секцію або цілий поверх в коворкінг з повним спектром послуг (напр. офіс-менеджер, клінінг, матеріально-технічне забезпечення, системне адміністрування та ІТ підтримка і т.д.) і можливістю користування загальними зонами (кухнею, лаунж -зони, ігровими кімнатами). Дана опція є досить гнучкою і в разі непередбачених ситуацій дозволяє орендарю оперативно змінити площу офісу або припинити оренду, що в світлі останніх подій дуже актуально.

Про це повідомили аналітики компанії CBRE.

Для задоволення потреб більш широкої аудиторії, сегмент гібридної моделі, тобто оренди «офісу в офісі», буде продовжувати зміцнюватися на ринку.

Якщо раніше власники бізнес-центів розглядали коворкінг поряд з іншими офісними орендарями, то останнім часом такий формат починають сприймати як окремий об'єкт інфраструктури.

Чому вигідно розміщувати коворгінг в бізнес-центрах

  • по-перше, коворкінг «беруть на себе» малих орендарів, яких бізнес-центр не може адмініструвати як клієнтів, в той же час такі орендарі приносять дохід в якості резидентів коворкінгу;
  • по-друге, серед клієнтів коворкінг є перспективні стартапи і компанії, які з часом можуть стати орендарями офісу в бізнес-центрі, так як в майбутньому може з'явитися потреба в оренді великого офісного простору на довгострокову перспективу.

Стаття по темі: Через карантин популярна оренда будинків під Києвом: які напрями користуються попитом

Раніше повідомлялося, що декілька років поспіль ринок коворкінгів Києва зазнає істотних структурних зрушень. Протягом лише останніх трьох кварталів ринок коворкінгів в Києві зріс щонайменше на 22% за обсягом зайнятих площ.

Джерело