Торгові центри перестали бути дистрибуційним каналом.
Для здійснення покупок відвідувати торгові центри вже не обов'язково. Фото: nordstan.se
Маючи домінуючу позицію у дистрибуційному ланцюжку впродовж практично двох тисяч років, зараз торгові центри її втратили. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Михайло Меркулов, генеральний директор Arricano Real Estate.
«Бізнес торгових центрів розпочався близько двох тисяч років тому, адже найстаріший торговий центр у світі був збудований в Римі в 170 р. нашої ери. Він був у 5 рівнях і вміщав 150 магазинів. Можна провести аналогію з сучасними торговими центрами – майже нічого не змінилося. Так от, дві тисячі років наш бізнес досить спокійно собі жив, бізнес-модель була простою – побудував, здав і забув, договори з орендарями укладалися на 10-15 років. Все було чудово, оскільки впродовж всього цього часу торгові центри були головними дистрибуційними каналами. Але зараз вони перестали ними бути, бо споживачеві щоб щось купити вже не потрібно йти у торговий центр. Тож ТЦ перетворилися з дистрибуційного каналу у медіа, де можна прийти і отримати досвід від взаємодії з тим чи іншим продуктом чи брендом. Ці зміни – це тектонічний здвиг для цієї сфери і впораються з ним та зможуть працювати в нових умовах далеко не всі», – зазначив Михайло Меркулов.
Раніше повідомлялося, що в нинішніх умовах реалізація проектів комерційної нерухомості здійснюється, переважно, лише за власні кошти інвестора.
- 586 переглядів