Реєстрація /

Забудовники привчили покупців квартир до знижок

Майже вся рекламна кампанія житлових комплексів базується на можливості отримання знижки.

Головний рекламний посил від забудовників сьогодні – це знижки. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Ярослава Чапко, директор компанії City Development Solution.

«Всі комплекси конкурують знижками і залучають до себе клієнтів завдяки обіцяним знижкам. Напевно 90% бордів від забудовників, які ми бачимо сьогодні на вулицях, несуть сааме такий посил – знижки, акції, розпродаж тощо. Тому покупець вже звик, що прийшовши до девелопера він може отримати знижку, адже йому всюди про це говорить реклама», – зазначила експерт.

Раніше повідомлялося, що акції та подарунки найкраще залучають потенційних покупів у відділи продажів забудовників.