Людям, щоб визначитися з покупкою, потрібен якомога більший вибір.
Великі ТРЦ приваблюють більше покупців. Фото: paulinemillard.com
У Києві регіональні торгові центри – великих площ за останній рік збільшили свою відвідуваність на 15%, а в менших – окружного масштабу відвідуваність знизилася. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Віктор Оборський, керівник департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG.
«Це пов’язано з особливостями споживання, які зараз склалися. Особливо з тим, що люди стали дуже точково і уважно ставитися до шопінгу, і щоб визначитися з покупкою, їм потрібен більший вибір, а його можуть запропонувати великі ТРЦ», – пояснив експерт.
Раніше повідомлялося, що ринок торгової нерухомості Києва наближається до свого насичення.
- 425 переглядів