Завдяки загальним зонам торговий центр може бути постійно іншим.

Загальні зони ТРЦ потребують індивідуального підходу. Фото: eco.com.ua
Загальні зони в торгово-розважальних центрах – це та ніша, де кожен власник і консультант може щось додати у будь-якому з об’єктів, зробивши їх цікавішими для відвідувачів. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Анна Чуботіна, керівник відділу торгових площ консалтингової компанії Jones Lang LaSalle.
«Я вважаю, що майбутнє за новими стандартами в управлінні не тільки загалом об’єктами, а й зокрема площами загального користування. Бо площі загального користування – це той інструмент, який дозволяє торговим центрам постійно бути різними. Цей інструмент дозволяє бути постійно попереду очікувань відвідувачів торгових центрів, пропонувати їм нові товари, послуги, розваги – йти не тільки в ногу з часом, а й випереджати його», – вважає експерт.
- 387 переглядів