Щоб на найбільшій виставці інвестпроектів на тебе звернули увагу, потрібно чимось відрізнятися.
На MIPIM нужно уметь себя представить. Фото: bespokeyachtcharter.com
Найбільшу виставку інвестиційних проектів у сфері нерухомості MIPIM можна порівняти з великим базаром – чим голосніше «кричиш», тим більше людей тобою цікавляться. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Лев Парцхаладзе, президент Конфедерації будівельників України.
«Інвестори – ніби серйозні цивілізовані люди, але все там відбувається як на традиційному базарі чи ярмарку: поставиш біля свого стенду ведмедя – до тебе більше людей прийде, поставиш красивих дівчат – ще більше. Мова про те, що якісь емоційні фактори дуже сильно впливають на відвідувачів і учасників таких виставок, тому думаючи над концепцією стенду, потрібно якось вирізнятися, пропонувати щось унікальне, нестандартне», – зазначив експерт.
Раніше повідомлялося, що на MIPIM Київ має презентувати спільний стенд.
- 474 перегляди