Притік інвестицій сповільнює штучно створений негативний імідж України.
Українському бізнесу потрібно демонструвати свої досягнення. Фото: tsp-e.by
Основна проблема України в плані її позиціонування в очах багатьох іноземних інвесторів – це негативний імідж України, для створення якого великі зусилля прикладає низка країн, передовсім, Росія. Про це порталу 100realty.ua розповів Віталій Бойко, керівник консалтингової компанії Urban Experts.
«Проти нас працюють не лише явні вороги, а й деякі менеджери великих девелоперських компаній. Вони вийшли на український ринок у 2008 році, в той час коли ринок Маямі вже валився, Іспанія була у глибокій кризі, а вони виходили на український ринок, відкривали великі офіси, купували землю, по 20 автомобілів і потім «раптом» в Україні виникла криза. І зараз вони розповідають, що це у нас така країна погана і через це у них все так погано пішло. А не тому, що вони приймали помилкові і не правильні рішення, не розуміючи, що відбудеться найближчим часом. Тому основна наша проблема – це те, що про нас нічого позитивного за кордоном не знають, адже на рівні держави для створення позитивного іміджу не робиться практично нічого. Тому нам всім потрібно більше популяризувати те позитивне, що відбувається у діловому житті України, зокрема, на ринку нерухомості і у сфері девелопменту», – вважає Віталій Бойко.
Раніше повідомлялося, що деякі концепції українських ТРЦ не мають аналогів у Європі.
- 262 перегляди