Реєстрація /

Власник ТРЦ та орендар мають реагувати на «зміну вітру»

Попри підписаний договір оренди обставини змушують вносити в нього зміни.

Договір про оренду приміщень між торговим центром та рітейлером – це базовий документ, який необхідний для того, щоб почати співпрацю, але згодом виникають різні нюанси, які потрібно проговорювати і виходити на зміни в договорі. Про це ІАП «Столична нерухомість»» розповіла Марина Набока, директор з розвитку групи компаній MD Group, яка представляє в Україні низку відомих одягових брендів.

«Часто можна почути, мовляв, домовлятися треба на «березі», а не коли «човен поплив», тобто співпраця розпочалася. Але це не завжди вдається, тому вести переговори потрібно постійно, відштовхуючись від обставин, які також змінюються дуже часто. Тим більше, ті, хто займаються яхтінгом добре знають, що по ходу регати виникає багато несподіванок, через які необхідно змінювати попередні домовленості, а  вітер – так він взагалі міняється постійно, і якщо на це не реагувати, то «човен» далі і не попливе. А від цього програє не лише орендар, а й сам торговий центр», – вважає експерт.