Реєстрація /

Портрет покупця українських ТРЦ: найбільше грошей витрачають «модники» і «ITшнікі»

Маркетологи здивувалися результатам опитувань і фокус-груп.

Під час Retail & Development Business Summit 2018, який відбувся в Києві 6 грудня, були представлені дані маркетингового дослідження про «портреті покупця» українських торгово-розважальних центрів. Результати опитувань виявилися несподіваними навіть для експертів ринку.

За інформацією комерційного директора компанії Budhouse Group Максима Гаврюшина, в ході дослідження було опитано 4000 тисяч чоловік в 7 ТРЦ. 45% з них - чоловіки, решта жінок.

Дослідження проводилося за допомогою кластерного аналізу, який показав нові тенденції на ринку рітейл. Досліджувані були поділені на групи з умовними назвами «місцеві», «скептики», «модники», «гурмани», «тусовщики» і «ITшнікі». Виявилося, що найбільший оборот для ТРЦ генерують «модники» (38,6%), які регулярно відвідують магазини для вибору фешн-товарів.

Відкриттям для аналітиків стала частка в обороті групи «ITшнікі» – це чоловіки до 40 років, що витрачають в ТРЦ гроші виключно на електроніку і технологічні товари. Вони складають лише 4% від загального числа покупців, однак генерують понад 26% обороту за рахунок високої ціни товарів, що купують.

Стаття по темі: Підсумки 2018 року на ринку комерційної нерухомості: зростання пропозиції і ставок

Максим Гаврюшин зазначив, що ще кілька років тому ключова група «ITшнікі» не виділялася в ході досліджень – їхня доля була занадто мала, але зараз помітно, що такі покупці здатні значно підвищувати оборот орендарів ТРЦ.

Портрет покупця українських ТРЦ (дані дослідження)

«Місцеві»

«Портрет покупця» українських ТРЦ
Мешканці будинків поблизу ТРЦ ходять туди за продуктами - як в «магазин біля дому»

16% серед всіх покупців.

Група складається на дві третини з жінок старше 40 років.

Частка в обороті ТРЦ 13.2%

«Місцеві» лояльні і часто ходять в ТРЦ ходять на самоті за продуктами і за товарами усередненої ціни.

Проводять в ТРЦ близько 30 хвилин.

«Скептики»

Портрет покупця українських ТРЦ
Третина відвідувачів ТРЦ довго прицінюються, але вкрай рідко роблять покупки

 

32% серед всіх покупців.

Частка в обороті ТРЦ 4,1%/

Група складається наполовину складається з жінок до 50 років.

Рідко ходять ТРЦ, практично нічого не купують, незважаючи на 3 заходи в магазин в місяць.

Часто купують речі онлайн.

«Модники»

Портрет покупця українських ТРЦ
Покупці одягу, взуття та аксесуарів приносять до 40% обороту торгових центрів

 

29% серед всіх покупців.

Група майже на 60% складається з жінок. 70% з них у віці до 40 років.

Частка в обороті ТРЦ 38,6%.

«Модники» полюбляють відвідувати ТРЦ, ходять в них по вихідним. Вибирають фешн-товари: взуття, одяг, модні аксесуари.
Під час відвідування ТРЦ бувають в 4 магазинах, де в цілому проводять 1,5 години.

Люблять і беруть участь в івентах, які організовують в центрах. При цьому активно користуються соцмережами і роблять олайн-покупки.

«Гурмани»

Портрет покупця українських ТРЦ
Парочки або ж колеги, які обідатають та вечеряють на фудкорті ТРЦ, лояльні до них, проте витрачають гроші тільки на їжу​​​​

 

7% серед всіх покупців ТРЦ.

У рівних частках це чоловіки і жінки.

90% коштів, витрачених в ТРЦ, платять за їжу на фудкорти і в ресторанах.

Лояльні ТРЦ, проводять в них багато часу. Найчастіше відвідують їх удвох.

«Тусовщики»

Портрет покупця українських ТРЦ
«Тусовщики» активно беруть участь в івентах на території ТРЦ, відвідують їх великими компаніями

 

12% серед всіх покупців ТРЦ.

Половина з них - жінки, 40% з яких у віці до 23 років.

«Тусовщики» 70% своїх грошей витрачають в ТРЦ на їжу і розваги.

Відвідують компаніями по три і більше осіб.

При цьому проводять в ТРЦ рекордний час - 150 хвилин.

Ці клієнти ТРЦ беруть участь в заходах, активні в онлайні.

«ITшнікі»

Портрет покупця українських ТРЦ
Виявилося, що ТРЦ не можуть обійтися без нечисленної групи покупців: чоловіків, які купують дорогу електроніку

 

4% серед усіх покупців ТРЦ.

Частка в обороті ТРЦ 26,2%.

У цій групі – 60% чоловіки до 40 років із середнім достатком.

Під час шопінгу 90% грошей витрачають на електроніку, на вибір товарів витрачають близько 1 години.

ТРЦ відвідують по одному.

Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві

Источник