Вакантність знизилася з початку року.
Фото: dpchas.com.ua
Відкриття нових брендів разом з високою активністю існуючих fashion-рітейлерів сегмента і операторів сегменту електроніки підтримують тенденцію поступового зниження частки вільних площ на ринку якісних торгових центрів Києва. За 3-й квартал показник скоротився на 0,5 п.п. і склав 3,7%.
Про це повідомили аналітики компанії JLL.
Високий попит з боку локальних та іноземних рітейлерів і зростаючі орендні ставки стимулюють збільшення девелоперської активності.
«До кінця 2020 року в Києві заплановано до реалізації близько 500 тис. кв. м торгової площі. Навіть з урахуванням можливих переносів термінів введення деяких об'єктів, ринок торговельної нерухомості Києва може збільшитися на 30-40% в найближчі два роки. Реалізація цих проектів надасть можливість для активного розвитку як існуючих в країні, так і нових брендів», – каже Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ компанії JLL (Україна).
Стаття по темі: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
На даний момент в Києві працюють 36 якісних ТЦ сукупною площею 1,04 млн кв. м. У 3-му кварталі нові об'єкти в місті відкриті не були.
- 259 переглядів