Реєстрація /

Виявили основні недоліки електронного квитка

Тестувальники оприлюднюють результати.

У Києві триває тестування електронних квитків. Тестувальники вже діляться результатами.
«Вечерний Киев» забрав 5 найчастіших зауважень:

1. «Все прекрасно. З дивного – валідатор у додатку показує не те місце посадки (приблизно у трьох випадках з десяти)».

Таку помилку помічають багато користувачів картки, однак ця неточність наразі ніяким чином не впливає на «законність» проїзду. Втім, команда Smart City прийняла зауваження у роботу.

2. Збої у роботі картки у метро – і власники Kyiv Smart Card не можуть зайти на станцію.

Один із тестувальників пише: «Внутрішній регламент метрополітену зобов'язує пропускати пасажирів у випадку збоїв системи. Якщо ж працівник відмовляється це робити, потрібно писати скаргу».

3. «Кілька тижнів тому не міг поповнити картку за допомогою терміналу на станції трамваю «Польова». Автомат «не бачив» дебетову картку».

Про таку проблему саме на цій станції пише також не один тестувальник. Це свідчить про те, що ситуації з терміналами – швидше «точкові» проблеми. Однак важливо, щоб на такі збої фахівці реагували швидко, а повідомити про «незручність» було легко.

4. «Я також вважаю проблемою те, що в кабінеті не одразу відображається, що ти провів картку через валідатор. Сидиш в автобусі, як заєць, і боїшся, що зайдуть контролери», – пише один із тестувальників :)

Люди хочуть якнайшвидшого налагодження системи, аби почуватися вневнено і спокійно, сплативши за проїзд. Проте саме для цього і запущено тестування. Чим більше учасники тесту виявлять проблем – тим більше проблем буде усунено!

5. «Щодо незручного розташування валідаторів...»

«Валідатори знаходяться не біля дверей, і не напроти, а далі за стороні дверей... дістатися до валідатора важко, і навіть не одразу видно, де він», – пише тестувальниця картки.

Стаття по темі: Нові будівельні норми України: ще багато роботи

Раніше повідомлялося, що у Києві кандидати, які були відібрані для тестування е-квитка, отримають підтвердження на свої електронні адреси. Набір 100 охочих на власному досвіді протестувати та розказати про те, як працює електронний квиток у місті, тривав протягом тижня. Тестування ініційоване Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій спільно з ініціативою Kyiv Smart City.

Джерело