Реєстрація /

Українці витратили більше грошей у торгівельних центрах у 2021 році, ніж у 2020

Трафік збільшився.

Українці активніше відвідували торгівельні центри у грудні 2021 року, ніж у грудні 2020. Watcom. Україна проаналізував динаміку Shopping Index 2021 під час передноворічних продажів та зафіксував зростання трафіку відвідувачів торговельних закладів майже на 30% з 1 по 31 до грудня та в середньому на 6,67% до аналогічного періоду 2020 року.

Дані, отримані аналітиками, свідчать про поступову стабілізацію ринка та дозволяють обережно прогнозувати подальше поліпшення становища галузі у 2022 році.

Зростанню сприяли як економічні, так і соціальні фактори, а також якісний маркетинг операторів ринку.

Серед соціальних факторів можна виділити адаптацію споживачів та операторів ринку до нової реальності — згідно з щорічним глобальним дослідженням ринку роздрібної торгівлі Deloitte в період новорічних свят, тривога щодо пандемії COVID-19 дещо знизилася, що сприяло покращенню споживацьких настроїв та збільшенню бюджетів на покупки.

Стаття по темі: Торгова нерухомість Києва та області що чекає ринок рітейлу у 2022 році

«Передноворічні продажі у 2021 році відбулися прогнозовано успішно. Якщо аналізувати трафік, можемо констатувати, що зростання почалося на 2 тижні раніше ніж минулого року, фактично спостерігаємо його ще з початку листопада зі стабільним приростом у середньому на 4–6% щотижня. Найбільш вдалим для рітейлу видався 50 тиждень (приріст до попереднього тижня — 12,45%, до аналогічного періоду 2020 року — 14,05%), коли споживачі активно відвідували торговельні заклади та готувалися до дня святого Миколая й Різдва, які, традиційно, широко святкуються в Україні. Сподіваємося на продовження позитивних трендів у галузі і у 2022 році — всі передумови для цього є», — коментує результати передноворічного трафіку директор Watcom. Україна Сергій Бондар.

Раніше повідомлялося, що обсяги будівництва у Києві показали позитивну динаміку.

Джерело