Введено нову ДБН.
Фото: focus.ua
В Україні у великих містах побудують транспортно-пересадочних вузлів (ТПВ) для зручної та швидкої пересадки з одного виду транспорту на інший та ефективного розподілу пасажиропотоків. Ця норма міститься у прийнятій ДБН.
Дальність пішохідних підходів до зупинок у ТПВ не повинна перевищувати 200 м, а витрати часу на здійснення пересадок – не більше 10 хвилин з урахуванням часу на очікування. Якщо ж проектуванням передбачено перевищення дальності пішохідних підходів, то для скорочення витрат часу на пересадку потрібно використовувати локальні транспортні системи – ескалатори та травелатори.
Стаття по темі: Головні інфраструктурні проекти Києва у 2018 році: що планують, і які шанси бути реалізованими?
Зазвичай такі транспортно-пересадочні вузли розміщуються в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в’їзду в центральну зону індивідуального транспорту. Наприклад, при в’їзді у місто, біля станцій метро і зупинок громадського транспорту, у місцях перетину основних магістралей.
- 238 переглядів