Пасажири користувалися альтернативним способом оплати.

Фото: kyivcity.gov.ua
У Києві стався збій системи електронного квитка в столичному метро. Пасажирам доводилося користуватися альтернативними видами оплати проїзду.
Про це стало відомо з повідомлення КП «Київський метрополітен».
«Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП «ГІОЦ» займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати», – сказано в повідомленні.
Пізніше прес-служба столичної поздземки повідомила, що оператор КП «ГІОЦ» відновив роботу системи е-квитка.
Збій системи електронного квитка в київському метро відбувається не вперше. 29 серпня 2019 року на станціях столичної підземки також стався збій в системі продажів транспортних карток для оплати проїзду Kyiv Smart Card. Метрополітен тоді тимчасово відновив реалізацію жетонів і карток метро старого зразка.
Стаття по темі: Нові будівельні норми України: ще багато роботи
Нагадаємо, що в 2019 році «Київський метрополітен» вирішив повністю відмовитися від оплати проїзду жетонами. Пасажирів закликають купувати безконтактні карти або ж розраховуватися за допомогою банківських карт. На кількох станціях уже повністю припинено продаж жетонів, на інших жетони продаються тільки в одній касі.
- 154 перегляди