Реєстрація /

У Києві пропонують побудувати двоярусну автомобільну естакаду протяжністю 25 км

Будувати буде інвестор.

Державна корпорація «Укртрансбуд» пропонує побудувати в Києві двоярусну автомобільну естакаду протяжністю 25 кілометрів. Естакаду пропонується побудувати над існуючими залізничними коліями. При цьому для будівництва пропонується залучити 2,2 млрд доларів іноземних інвестицій, а саму споруду віддати в концесію іноземним компаніям. Проїзд по такій автодорозі буде коштувати від 50 до 150 грн в залежності від виду транспорту.

Про це стало відомо з листа керівника Української державної корпорації по транспортному будівництву «Укртрансбуд» Віктора Блонського заступнику голови Офісу президента України Кирилу Тимошенко.

У своєму листі керівник держкорпорації зазначив існуючу в Києві проблему з заторами на дорогах і відсутністю паркувальних місць. При цьому ситуація продовжує погіршуватися.

Для часткового вирішення цієї проблеми глава держкорпорації пропонує побудувати в Києві двоярусну автомобільну естакаду над діючою залізничною гілкою. Естакада довжиною 25 км буде перетинати місто зі сходу (район станції метро «Святошин») на захід (район в'їзду з правого берега Києва на Дарницький міст). За словами Віктора Блонського, проїхати з одного кінця Києва в інший за такою естакаді можна буде менш ніж за 30 хвилин. При цьому в місцях примикання естакади до основних проспектах (через кожні 5-7 км) пропонується побудувати з'їзди і перехоплюючі паркінги на 25 тисяч паркомісць.

Голова «Укртрансбуд» заявив, що на ділянках естакади можуть бути встановлені сонячні батареї для обслуговування власних потреб автодороги (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання енергії від батарей взимку для підігріву дорожнього покриття. Крім того, на всій протяжності естакади планується встановити захисні екрани, які будуть знижувати рівень шуму і концентрації шкідливих речовин на прилеглих територіях.

Як повідомив глава держкорпорації, термін будівництва такої споруди – до 5 років. При цьому не передбачається перекривати основні транспортні магістралі в Києві, а використання спеціальної бурової установки на залізничному ходу, що не буде заважати руху поїздів.

Як заявив глава «Укртрансбуд», корпорація вже провела ряд переговорів з компаніями з Туреччини, США і Китаю і отримала підтвердження готовності фінансування такого проекту та участі в будівництві.

Стаття по темі: Збереження пам'яток архітектури в Києві: місія наразі неможлива

Раніше повідомлялося, що нову навігацію для дорожньо-транспортної інфраструктури у Києві запровадять найближчим часом.

Джерело