Працювати в контакт-центрі буде 45 осіб.

Фото: Odessa.online
У Києві хочуть запровадити програмно-технічний комплекс «Централізований уніфікований контакт-центр» для підтримки користувачів автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва.
Про це повідомляється на сайті електронних публічних держзакупівель Prozorro.
Одночасно на лінії повинні знаходитися 45 операторів, які будуть надавати підтримку користувачам е-квитка. Вартість впровадження контакт-центру оцінили в 2,1 млн. грн. Переможець тендеру зобов'язується створити програмно-технічний комплекс до кінця 2018 року. Аукціон відбудеться 13 листопада цього року.
Стаття по темі: Топ-5 інфраструктурних довгобудів Києва: чи є у них майбутнє?
Електронний квиток являє собою безконтактну пластикову карту, яку можна купити за 40 грн. і поповнювати.
Вартість проїзду з електронним квитком залишається стандартною – 8 грн. Якщо поповнити карту на 50 і більше поїздок, діють знижки до 6,5 грн. за один проїзд. У транспорті встановлять валідатори – спеціальні зчитувальні пристрої для розрахунку. Досить прикласти до апарату картку і сума проїзду «спишеться» з неї автоматично.
- 133 перегляди