Формат закладів змінили.
Фото: korrespondent.net
Щоб зберегти бізнес в умовах боротьби з Covid 19 власники ресторанного ринку намагаються зменшити темпи падіння продажів і адаптуватися до поточної ситуації. Багато українських ресторатораторів змінили формат своїх закладів для роботи «на виніс», співпрацюючи з безліччю служб доставки їжі таких як Uber Eats, Glovo і тд. Ще одним варіантом може стати досвід американських колег, які відкрили замість ресторанів магазини з продажу продуктів харчування.
«Ресторани і їхні дистриб'ютори мають налагоджені канали постачання продуктів і можуть на час переформатувати свій бізнес в продуктові магазини», – пояснює партнер компанії UTG Артем Непосєдов.
В умовах, що склалися власникам ресторанів доводиться придумувати як пристосуватися, оскільки багато хто вже змушені були закритися і звільнити співробітників. Однак деякі американські ресторатори вирішили не закривати заклади, а відкрити замість ресторанів магазини продуктів харчування.
«Приклад американських рестораторів показує, що можна знайти способи пережити цю кризу. Таким чином оператори зможуть не тільки отримати певні доходи за рахунок нового каналу, а й зберегти лояльність своїх клієнтів»,– вважає Артем Непосєдов.
Стаття по темі: Коронавірус і ринок нерухомості Києва: що відбувається і що буде далі
Раніше повідомлялося, що загальнонаціональний карантин ризикують не пережити близько сотні столичних кафе і ресторанів.
- 329 переглядів


