Вантажівки не пускатимуть до міста.

Фото: kievvlast.com.ua
Із 7 листопада буде обмежено в’їзд вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва у години пік із 07:00 до 10:00 ранку та ввечері із 17:00 до 20:00. Впроваджувати зміни почнуть на в’їзді зі сторони Житомира, а згодом і на інших в’їздах.
«Мова йде про те, що в години пік – вечір та ранок, – ми будемо обмежувати в’їзд: тобто фури будуть паркуватися на під’їздах до Києва, щоб це не утворювало проблем для міста. Як тільки міський транспорт доїде на роботу, ми почнемо пускати фури», – розповів начальник Управління патрульної поліції в м. Києві Юрій Зозуля.
Чому не пускатимуть вантажівки та фури до Києва?
«Таке рішення не лише дозволить покращити екологічну ситуацію в Києві, а й забезпечить розвантаження вулично-дорожньої мережі, створить додатковий простір для руху пасажирського транспорту, підвищить рівень пропускної спроможності вулиць та доріг столиці. Окрім того, це допоможе мінімізувати виникнення заторів, особливо з погіршенням погодних умов, а також покращити рівень регулярності пасажирських перевезень», – зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури – начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.
Він також додав, що наразі триває інформування водіїв вантажівок, а також установ та організацій, які мають стосунок до регулювання транспортних питань.
Стаття по темі: 5 найбільш «втомлених» мостів Києва
Як повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, за добу в Київ в’їжджає до 50 тис. вантажних авто, що негативно позначається на трафіку та екології. Окрім того, більша частина транзиту проїжджає саме через київський Південний мостовий перехід, навантаження на який сьогодні у 6 разів перевищує проектне.
«До 20 тис. машин на добу мають проїжджати мостом, згідно проекту, але по факту маємо 100-110 тис. машин на добу. Міст проектувався під машини з вантажопідйомністю до 8 тонн. Зараз мостом їдуть вантажівки, які можуть перевозити від 40 тонн. Тож міст потребує частих ремонтів. Із 2016 до 2019 на капремонт деформаційних швів витрачено 26 млн. грн», – розповів Максим Бахматов.
Де дозволять їхати вантажівкам у Києві не в години пік:
• просп. Бажана;
• Південний мостовий перехід через р. Дніпро;
• Столичне шосе;
• вул. Академіка Заболотного;
• Площа Одеська;
• Велика кільцева дорога;
• просп. Академіка Палладіна;
• вул. Міська;
• Гостомельське шосе;
• Нова дорога;
• просп. Мінський;
• площа Тараса Шевченка;
• вул. Полярна;
• вул. Богатирська;
• площа Тульська;
• просп. Степана Бандери;
• просп. Романа Шухевича (Генерала Ватутіна);
• площа Керченська;
• вул. Братиславська;
• просп. Броварський.
Читайте також: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
Раніше повідомлялося, що зміна №2 у ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів» унормувала можливість проектувати автоматизовані автостоянки для легкових автомобілів в містах України. Зміна офіційно вступає в дію з 1 липня 2019 року.
- 350 переглядів