Існує великий попит.
Фото: focus.ua
В більшості торгових об'єктах спостерігається розширення площ, відведених під заклади громадського харчування. Як відзначають експерти компанії UTG, збільшення фуд-кортів є загальносвітовою тенденцією. У деяких об'єктах частка операторів F&B може досягати 40%.
Також експерти Colliers International (Україна) говорять про неминучу трансформацію торговельних центрів в місця соціалізації, впровадження інновацій та несподіваних форматів, від доповненої реальності до коворкінгів на перших поверхах і колівінгів на верхніх.
Крім того, цифрова революція привела до трансформації поведінки споживача. Основною потребою є саме соціалізація: комфортне місце спілкування плюс можливість розвиватися, отримувати новий досвід, знання та враження.
Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві
Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.
- 269 переглядів