Парковки працюватимуть біля 6 станцій.
Фото: bulat.cn.ua
Після зміни ДБН у Києві вже почали проектувати перехоплюючі велопарковки біля метро. Новий містобудівний ДБН, в якому прописана оновлена норма щодо проектування таких велостоянок біля метро, автовокзалів та інших транспортно-пересадочних вузлів, вступив в дію 1 вересня.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Кількість місць на перехоплюючих велостоянках біля метро визначається розрахунком: 0,1% від користувачів станції, але не менше ніж 10 паркомісць. Відстань від перехоплюючої велостоянки до входу на станцію або автовокзалу не повинна перевищувати 30 м.
Читайте також: Комерційна нерухомість в новобудовах Києва: прибуток вище, ніж від житла
«Зазвичай у Європі на таких парковках можна залишити свій велосипед перед тим, як зайти у метро, або навіть взяти його на прокат і потім залишити біля іншої зручної станції. Це справді класно, адже, по-перше, заощаджується час та кошти на проїзд, по-друге, така поїздка легко замінить пробіжку або зал, по-третє, це сприяє зменшенню заторів та автомобілів на дорогах», – зазначив заступник міністра.
- 244 перегляди