Велодоріжок стане більше.
Фото: segodnya.ua
Київ планує запозичити досвід Данії та Швеції у формуванні велопростору.
«Зараз наша мета – проаналізувати міський простір та реально оцінити можливості для розбудови велоінфраструктури. Разом із тим, українська столиця лише кілька останніх років справді активно займається цим питанням, а відкриття влітку системи громадського прокату велосипедів bikesharing – лише один із перших кроків. Для того, щоб пересування містом на велосипеді було справді безпроблемним, маємо багато чому повчитися і чимало змінити – як в організації простору, так і у підходах до планування», – розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян.
Читайте також: Найдешевші квартири Києва в 2018 році: рейтинг однокімнатних
У Копенгагені 40% транспорту – велосипеди, у найближчі п’ять років цей показник сягне 50%. Що стосується української столиці, то згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, 5% усіх поїздок мають здійснюватися велосипедним транспортом. Створення цілісної велосипедної інфраструктури дозволить місту зменшити затори на дорогах, знизити рівень шкідливих викидів у атмосферне повітря, покращити здоров’я мешканців Києва.
- 127 переглядів