Реєстрація /

Особливості прийому комунальних платежів у Києві змінили через посилення каратину

Особистий прийом обмежили.

У зв’язку із загостренням епідеміологічної ситуації у столиці до «помаранчевого» рівня небезпеки, очний прийом клієнтів в енергоофісах електропостачальника YASNO відбувається виключно за попереднім записом та за наявності масок. Записатися на прийом до спеціаліста енергоофіса заздалегідь та на зручний час можна на сайті.

В енергоофісах обслуговують відвідувачів з дотриманням правил перебування в громадських приміщеннях:

•       вхід до приміщень лише в масках або респіраторах;
•       не більше одного відвідувача на 10 кв. м зали;
•       відстань між відвідувачами під час очікування зовні не менше 1,5 м.

Електропостачальник також подбав, щоб більшість питань клієнти могли вирішити за декілька хвилин без відвідування енергоофісу. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків та нарахувань можна дистанційно:  

•       через Особистий кабінет на сайті YASNO;
•       за допомогою мобільного додатку Kyiv YASNO;
•       у Viber-боті YASNO-Online;
•       у приватних повідомленнях на сторінці у Facebook;
•       електронною поштою: kyiv@yasno.com.ua;
•       за телефонами контакт-центру: (044/067/066) 277-18-18.

«Ми закликаємо уникати додаткових візитів в енергоофіси YASNO і користуватись онлайн-сервісами. Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет», – сказав директор компанії в Києві Віктор Мельников.

Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому

Раніше повідомлялося, що якщо ви помилково сплатили за світло не на свій особовий рахунок, сплутавши одну або декілька цифр, кошти можна повернути на банківську карту або перевести на особовий рахунок клієнта протягом 5 робочих днів з моменту подачі заяви. 

Джерело