Почали впроваджувати стрімінг продажів.
На світовому ринку стає популярною пряма трансляція (стрімінг) продажів товарів. Фактично це стало відповіддю офлайнових рітейлерів на виклики епідемії COVID-19.
Про це повідомив Віталій Грусевич голова правління The WALL-Ukraine.
Китай став першою країною, яка відчула переваги нової моделі просування товарів. Нещодавно там відбулася сенсаційна онлайн-трансляція, яка збіглася з проведенням ІІІ Міжнародної виставки імпортних товарів СІІЕ в Шанхаї. Всього за 4 години ефіру продали товарів з різних країн на суму в більш ніж 136 млн доларів.
«Під час нинішньої виставки Медіакорпорація Китаю організувала продаж імпортних товарів через онлайн прямі трансляції. І ви уявіть, за три хвилини, у прямому ефірі було продано 200 тис. пляшок червоного іспанського вина на загальну суму 3,5 млн юанів! За словами продавця, це був його майже річний обсяг виручки», – розповів Віталій Грусевич.
Голова правління, посилаючись на доповідь компанії Nielsen, поділився інформацією, що у Китаї обсяг продажів товарів через онлайн-трансляції в 2020 році скоро досягне понад 960 млрд юанів, зайнявши 10% від загального обсягу електронної комерції. Натомість в Україні цей сегмент тільки набирає обертів.
Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяли зробити в 2019 році
Раніше повідомлялося, що Київська міська рада може розглянути нові правила розміщення кіосків у столиці.
Проект рішення передбачає можливість прибрати близько 70% МАФів у Києві до 2024 року. У документі мова йде про МАФи, які псують зовнішній вигляд міста і заважають комфорту громадян. Кіоски повинні бути прибрані з територій біля станцій метро, біля зупинок громадського транспорту і ті, які розташовані вздовж основних транспортних магістралей.
- 227 переглядів