На ринку рітейлу почали використовувати нові методи продажів через карантин


Почали впроваджувати стрімінг продажів.

На світовому ринку стає популярною пряма трансляція (стрімінг) продажів товарів. Фактично це стало відповіддю офлайнових рітейлерів на виклики епідемії COVID-19.

Про це повідомив Віталій Грусевич голова правління The WALL-Ukraine.

Китай став першою країною, яка відчула переваги нової моделі просування товарів. Нещодавно там відбулася сенсаційна онлайн-трансляція, яка збіглася з проведенням ІІІ Міжнародної виставки імпортних товарів СІІЕ в Шанхаї. Всього за 4 години ефіру продали товарів з різних країн на суму в більш ніж 136 млн доларів.

«Під час нинішньої виставки Медіакорпорація Китаю організувала продаж імпортних товарів через онлайн прямі трансляції. І ви уявіть, за три хвилини, у прямому ефірі було продано 200 тис. пляшок червоного іспанського вина на загальну суму 3,5 млн юанів! За словами продавця, це був його майже річний обсяг виручки», – розповів Віталій Грусевич.

Голова правління, посилаючись на доповідь компанії Nielsen, поділився інформацією, що у Китаї обсяг продажів товарів через онлайн-трансляції в 2020 році скоро досягне понад 960 млрд юанів, зайнявши 10% від загального обсягу електронної комерції. Натомість в Україні цей сегмент тільки набирає обертів.

Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяли зробити в 2019 році

Раніше повідомлялося, що Київська міська рада може розглянути нові правила розміщення кіосків у столиці.

Проект рішення передбачає можливість прибрати близько 70% МАФів у Києві до 2024 року. У документі мова йде про МАФи, які псують зовнішній вигляд міста і заважають комфорту громадян. Кіоски повинні бути прибрані з територій біля станцій метро, ​​біля зупинок громадського транспорту і ті, які розташовані вздовж основних транспортних магістралей.

Джерело