Перші станції будуть розташовані ще далеко від житлового масиву.
Подільсько-Вигурівська лінія Київського метрополітену від станції «Райдужна» в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина буде прокладена через проспект Маяковського з основним електродепо «Троєщина».
Це закріплено відповідним розпорядженням міської влади. У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА повинен визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт з проектування та спорудження дільниці.
Фахівці повинні розробити проектно-кошторисну документацію, провести її експертизу і затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо включення даних робіт в програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.
Крім того, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїжджої частини проспекту Маяковського по всій ширині дороги.
Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: «Глибочицька» (пересадка на станцію «Лук'янівська» Сирецько-Печерської лінії), «Подільська» (пересадка на станцію «Тараса Шевченка» Куренівсько-Червоноармійської лінії), «Суднобудівна »(на Рибальському острові),« Труханів острів »,« Затока Десенка »,« Райдужна ». Надалі лінія буде прокладена на Троєщину вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал «Київ-Пасажирський» до аеропорту «Київ» (Жуляни).
Раніше повідомлялося, що будувати метро на Троэщину поки не будуть.
- 403 перегляди