Реєстрація /

Куди звертатися, якщо зламався лічильник електроенергії

Комунальники надали пояснення.

Зламався лічильник або є сумніви щодо його справності? Усі питання, пов’язані з технічним обслуговуванням приладів обліку, слід адресувати оператору системи розподілу, до мереж якого підключено будинок.
Згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, постачальник здійснює нарахування за тарифами, встановленими державою, формує рахунки і доставляє їх споживачам. 

Оператор системи розподілу відповідає за якість та надійність електрозабезпечення, напругу, усунення аварій у мережі та роботу приладів обліку електроенергії. Тож саме до ОСР слід звертатися, якщо:
•         виникла аварія з лічильником (іскрить, димить, горить);
•         є сумніви щодо справності приладу;
•         не впевнені у правильності показань електролічильника;
•         необхідно замінити або опломбувати лічильник;
•         потрібно провести параметризацію (перепрограмування) раніше встановленого багатозонного лічильника на режим «день-ніч».

У столиці технічним обслуговуванням електромереж і лічильників займаються оператори системи розподілу «ДТЕК Київські електромережі», ПрАТ «Київобленерго»,  АТ «Укрзалізниця», НЕК «Укренерго». Для комфорту клієнтів їх контакти розміщені на сайті YASNO.

Передати показання лічильника постачальнику мешканці столиці можуть завдяки зручним онлайн-сервісам. Фіксують їх дистанційно і за допомогою контролерів і оператори системи розподілу. Щомісяця ОСР передають постачальнику інформацію про обсяги споживання для здійснення нарахувань.

Читайте також: ТОП-5 порад, як зменшити електроспоживання, працюючи із дому

Раніше повідомлялося, що зима 2019/2020 була найтеплішою за останнє десятиліття. Це вплинуло на зменшення споживання природного газу для забезпечення міста теплом і гарячою водою. У цьому опалювальному сезоні Київтеплоенерго закупило 1,05 млрд куб. м газу на суму 5,5 млрд грн. Натомість у минулому сезоні було спожито 1,17 млрд куб. м загальною вартістю 8,7 млрд грн.

Джерело